Jumper

Igår hade jag och Jennie fixat ihop en "smygdejt"... Vi drog med världens snällaste kille (Christian) och Jennies kompis (Sofie) på bio. Jag och Jennie tog med våra pojkar också så det verkligen blev parindelning :). Christian och Sofie verkade komma överens ganska bra, så jag hoppas att hon kommer på Christians fest på lördag och att det slår lite gnistor :)

Det ska bli så himla kul på lördag, Sandra och Calle kommer nämligen och jag har saknat Sandra väldigt mycket. Vi har inte hörts av lika mycket som vi borde...

I alla fall, vi var och såg filmen Jumper och den var sådär måste jag säga. En film som man ser en gång, men aldrig igen. Ingen film som är värd att lägga biopengarna på...



Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaa det ska verkligen bli superkul på lördag! Som vi alltid har ;-).....undrar hur mycket vi får dansa i Christians soffa innan vi blir utslängda??....hm....men men...vi ska ju ändå ut innan halv elva ju......haha...hörs gumman! Puss & Kram

2008-02-27 @ 21:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback