Dammsugaren brann!

Vi städade hemma nyss. Och det finns ingenting jag hatar att göra mer än att dammsuga. Jag vet inte varför jag hatar att dammsuga, men jag är helt enkelt ganska dålig på att städa så det måste vara därför. Dessutom så vill aldrig sugtratten (?) vinkla sig åt det håll jag vill att den ska.

I alla fall så dammsög jag - och dammsög - och dammsög... halva lägenheten. Länge dammsög jag för vissa små korn och dammtussar ville bara inte sugas upp. När jag hade dammsugit halva lägenheten så var det Johannes tur att dammsuga. Då, precis när det är hans tur, börjar dammsugaren att brinna!! Jag som precis hade tänkt att "nu ska jag gotta mig åt att han dammsuger" (jag vet jag är jättelöjlig :) )

Imorgon får vi åka och köpa en ny... men vår gamla dammsugare var ändå urdålig så jag är nästan glad!



Kommentarer
Postat av: Jonte

Vad blev det för dammsugare istället?

2013-12-30 @ 09:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback