Vilken turdag :)

Gick ju på galapremiären av "Allt flyter" idag - den var faktiskt riktigt rolig :) I alla fall - jag satt på stol nr 64.

Killen som var värd för föreställningen sa att det skulle vara tävling och att han valt ut två nummer som skulle få tävla.
- Nr 92 och 63, sa han.
Jag tittade på platsen bredvid och hon som satt där var nere och handlade i kiosken eller nåt.
- Nr 63 är tom, sa jag.
- Då får du tävla istället, sa han.

Ja, så fick jag tävla mot en tjej och svara på frågor. Jag såg att det låg en stor påse från "the body shop" på bordet och jag tänkte - jag ska bara vinna, det finns inget annat! Eftersom jag är ett sjukt tävlings-freak och redan varit med i andra tävlingar om "Allt flyter" visste jag en del om filmen, vilket var till min fördel - eftersom jag vann.

Han tog upp body shop påsen och sa:
- I andra pris har vi ett kit ifrån "the body shop" - grattis Matilda!
Men vad vann jag i så fall..?
Då tog han fram en tjej som satt längst fram i publiken och sa:
- Du har vunnit ett riktigt fint pris från Medley!
Hon sa:
- Du får ta med 9 av dina vänner och gå på en heldag på medley då ni ska ha först ha femkamp och bada, sedan får ni ta det lugnt i spa avdelningen med romerskt bad. Där får bjuds ni också på frukt och alla får varsin välfylld necessär innan ni går hem.

Snacka om pris!! Jag är så glad. Och så vann jag ju den snygga klänningen från Englas idag också. Sådana här dagar vill jag bara nypa mig i armen för jag tror att jag drömmer!

Dessutom köpte jag ett par skitsnygga röda pumps på Nelly.com idag (och idag har de ju fraktfritt). Skorna var nedsatta från 699:- till 50:-. 4 december är min turdag, tror jag!


http://sherrylove.net/wp-content/uploads/2008/06/happy.jpg

Kommentarer
Postat av: storasyss

Du är inte klok

2008-12-05 @ 11:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback