Ciao från Rom

Hej!

Flyget från London landade inte i Köpenhamn. Nej, alla vägar bär ju tydligen till Rom så vi hamnade här :)

Här ska vi vara till på söndag, sedan åker vi hem. Skolan börjar ju på måndag.

Tänkte jag skulle visa er lite bilder från London och Rom nu. Johannes ligger ändå och sover typ.

Igår fick vi veta att det var en tjej som hämtat Akilles (fast på riktigt heter han Torsten) det kändes sorgligt, glatt och skönt på samma gång. Sorgligt att vi inte får ha honom mer, glatt för att han kommit hem till den han tycker om och egentligen bor hos och skönt för att han slipper vara ensam hela dagarna till och med söndag. Jag var lite ledsen igår, men det ska faktiskt bli skönt att inte ta hand om någon katt. Det passar inte bra nu med lägenheten som ligger precis vid vägen. Nej, det funkar inte bra.





Här åt vi middag första kvällen. I våningen högst upp. Restaurangen heter Galvin @ Windows och ligger i London Hilton. Vi tog ett specialerbjudande, 3 rätter för £19.50 och notan landade på £60 med skatt och dricks inkluderat. Jäkligt värt det med tanke på utsikten. Dessutom betydligt billigare än i Sverige.







ahhh... nu hinner jag inte mer!!!

Kommentarer
Postat av: systeryster

Hej, låter som ni har det underbart.. Jag saknar vår resa till ishotellet, så kollade in deras hemsida.. Hittade en snygg svit som vi missade: Check it out.. :) http://www.icehotel.com/Winter/Icehotel/Art/2008/316/



Puss och kram

vi hörs när ni kommit hem någon gång :)

2008-08-28 @ 19:59:20
Postat av: Madde

Du är utmanad (kolla min blogg)

2008-09-25 @ 20:32:13
URL: http://smilymadde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback