Sorg

Jag tror faktiskt att jag känner och upplever sorg i mig själv just nu.

Och jag vet inte varför...

Ingen har dött...
Ingenting har hänt...

Men ändå är jag ledsen... ledsen ofta... och oftare...
mer och mer...
starkare, smärtsammare och djupare...

Jag frågar mig själv varför...
vad har hänt?
För ingenting har ju hänt!
Ingen har ju gjort mig ledsen...
kanske att jag själv gjort mig ledsen...
 
Och det är på grund av det här det varit ganska tyst på bloggen. För jag vill egentligen inte skriva om mina innersta tankar, hur jag är helt störd och förstörd.

Ändå gör jag det nu.

Jag vill läsa en bok som förändrar mig.
Gör mig glad Dr Phil!

Jag vill vända sorgen till glädje, men hur?

(det här inlägget kommer jag ta bort om några dagar tror jag)


image527

Copyright: Majblomma

Kommentarer
Postat av: al

Låter som en depression. Av nån anledning drabbas man av sånt fast man kunde vara den lyckligaste i världen... Hemskt är det... =,( Men förhoppningsvis går det över nu när våren börjar komma!

al


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback