Idol 2007

Varför ville Kishti så gärna ha med Knut? Jag tycker inte han var så speciell... Tamela var den sista som borde kommit med...

Mina favoriter so far...

1.
image145

Riktigt bra röst och coola låtval. Känns inte som en copycat.

2.
image146

När hn sjöng Grace Kelly var han riktigt grym. Känns som en blandning mellan Di Leva och REMs sångare.

3.
image147

Hon har ju världens röst, kan hon bara sluta upp med att sjunga tråkiga ballader och göra oväntade grejer så kan det bli grymt bra!

4.
image148

Jag gillar hans hesa röst. När han sjöng Purple Rain rös jag lite!

5.
image149

Hon är väldigt bra, men jag tror hon kan ge ännu mer känsla.

6.
image150

Jag gillar honom, men varför vill han sjunga Cry me a river - den är ju dålig! Han ska sjunga 1973 med James Blunt eller I don't wanna be med Gavin Degraw.

7.
image151

Tror han har mer att ge än det vi sett.

8.
image152

Jag blev irriterad när hon sjön Too little too late. Den har för höga toner för henne (och många andra) ! Chocka alla och sjung You can't hurry love... Det tycker jag! Skulle passa henne perfekt!

9 -11.
image153image154image155

Skitsvårt att bestämma de sista platserna. Så jag buntar ihop dem. Jag vill se starkare utstrålning och kraftigare sång från alla tre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback