Tänk att det här fortfarande cirkulerar.

I min mailbox:

"Hej allihopa!

Ericsson delar ut mobiltelefoner via Internet ? GRATIS. Man tar upp kampen mot Nokia, som gör samma sak, för att göra märket Ericsson känt på marknaden. Man delar ut sin nya WAP mobil gratis och allt man måste göra är att sända detta mail till 8 personer, då får man efter ca 2 veckor en Ericsson T18. Om mailet sänds till 20 eller fler personer får man en Ericsson R320 WAP-phone. VIKTIGT: En kopia måste sändas till
[email protected]   Detta är inget skämt. Det fungerar!! Ge dig själv en trevlig present."

Jag fattar inte hur det här mailet fortfarande kan cirkulera? Jag tror jag fått det 237 gånger. För er som inte visste att det här är fejk ...

Enligt mailet är det här Ericssons nya mobiler, snygga va? 

image231

Kommentarer
Postat av: Jessica

hahah sjukt snygga ;) jag har slutat få sånna mail. tack gode gud för det haha

Postat av: Malin

Det kanske kommer ett till dig snart :) De cirkulerar ju fortfarande...

2007-11-18 @ 23:13:26
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback