Önskelista på Modemecka!

Käthe har en tävling i hennes blogg där man ska skriva en önskelista med produkter från modemecka.se sortiment, de som har blogg ska publicera den i bloggen, de som inte har blogg får kommentera! Så alla kan delta!!!

Här är min önskelista och det skadar ju inte om ni som planerar att ge mig julklappar tittar lite extra *blink, blink, blink*. Det är ingen rangordning på sakerna utan siffrorna är bara som förklaring på vad det är :)



image225


1. Rosen Serien Fuktighetsbevarande kräm normal/torr hud, 215 kr. Perfekt för mig som har jätttorr hud både i ansiktet och på kroppen. Direktlänk. 
2. Djupt v-ringad kashmirkofta svart, 1099 kr. Väldigt snygg, tidlös modell i ett material som man aldrig vill ta av sig! Vore underbart! Storlek M. Direktlänk
3. Åsahjärtanicklas Halsband med svart onyx/ekollon, 595 kr. Riktigt snyggt halsband som både är enkelt men också speciellt. Direktlänk
4. GA.MA CP3 Ceramic Nano Tourmaline Plattång, 895 kr. En proffsig plattång som är skonsam och värmer med infraröd värme, vem önskar sig inte det? Direktlänk
5. Jammala armband, 170 kr. Armband av vackra millefioripärlor, små transparenta glaspärlor och en glaskub. Väldigt häftigt och snyggt! Direktlänk
6. Vild Design kuvertväska silver, 295 kr. Riktigt snygg partyväska. Direktlänk
7. Lisen Organics Ringblomsolja, 169 kr. Används som bodylotion på riktigt torr hud (som min!). Direktlänk
8. Rosen Serien Rengöringskräm normal/torr hud, 199 kr. Som sagt, jag har riktigt torr hud och alla produkter som kan minska mina hudirritationer önskar jag mig. Den här verkar väldigt bra. Direktlänk 
9. Håkansson the Lip Balm, 185 kr. Jag har även ofta torra läppar, det här läppbalsamet har både mjukgörande effekt och lite plumping effekt, me like! Direktlänk
10. M925 Långt Kistallhalsband, 249 kr. Behöver jag verkligen säga något? Titta på bilden, helt underbart! Direktlänk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback