Tävlingstips!

Detta tävlingstips blir inte fullspäckat med bilder och annat skoj, för jag är hemma hos mina föräldrar nu och sitter med ett internet som är stenålders. Herregud vad segt. Fashionina har i alla fall en tävling som pågår fram till julafton kl 15.00 (så ni behöver inte missa Kalle Anka för att vara med!). Man ska länka till henne och skriva en motivering varför man ska vinna ett Longchamp armband. Det är verkligen skitsnyggt plus att det verkligen är jag så jag skulle bli jätteglad om jag vann!

Här är min motivering:
De smycken jag har är bara såååå 1996
de gör faktiskt att jag får
mindervärdeskomplex.
Men med ett Longchamp armband i samma färg som Shrek
blir jag lagom till 2008 snygg och fräck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback