Fina ord

Vad glad man blir när man får så här fina ord från sin lärare :)

Hej Malin,

Tack för ditt paper! Jag tycker mig se en stor utveckling hos dig,
ditt skapande och ditt reflekterande över musik. I början av kursen
var du ganska fåordig och jag upplevde det som att du ibland, rentav
ofta, hade svårt att formulera dig när du skulle beskriva musik. Nu
har något hänt! Ditt musikexempel som jag och resten av gruppen
lyssnat på avslöjar temperament, klangrikedom och fantasi. Och i ditt
paper om kvalitet har du mycket att säga och sticker både ut hakan
och är ödmjuk. Du argumenterar över varför du inte blir berörd av
viss musik, rentav känner den så pass dålig att du, om du själv
kommit på den, troligtvis hade slängt den i papperskorgen. På samma
gång reserverar du dig med att säga att du inte kan bestämma över
andras reaktioner och upplevelser. Jag gillar denna inställning. Du
är rak och tydlig men har ändå respekt för problemet att bedöma musik
utifrån andra aspekter än egna och subjektiva.

Lycka till med låtskapandet och musicerandet!

mvh

Dan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback