mydiary

Det har öppnat en ny pub för allmänheten på campus!

I want to check it out...


Kommentarer
Postat av: storasyss

Skrutt!!

Skriv lite, vet jag!
Älskar dig mest!
Pusspuss

2006-09-18 @ 17:05:27
Postat av: Hanna

Hej!!! Snart kommer våran snutta hit :D Är så glad och jag ser fram emot det så enormt! Det gör vi allihop! Puss på dej sötaste Malin! Love you!

2006-09-18 @ 21:37:06
Postat av: Sofia

Jag har testat "Ladan" både på lunch och pub å jag måste säga att den inte var nån höjdare... men det kanske tar sig när de kommer igång, vem vet =)

Postat av: storasyss

Hej hopp!

Och här i Lund har vi öppnat pub i kårhuset - Pub Liten - öppet varje torsdag. Ett underbart mysigt ställe med fantastiska hamburgare. Kommer du hit någon torsdag så tar jag med dig dit!!
Puss & kram från en person som saknar sin syster så ofantligt mycket att hon håller på att bli tokig!

2006-09-25 @ 18:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback