Ute i Uppsala

Igår var vi ute på värmlands nation i Uppsala, det var kul. Helt plötsligt out of nowhere så är det en kille som säger "Malin" och jag hör mig själv säga "Christian" tillbaka (för jag ser på något sätt vem det är, men ändå inte). Detta var alltså Christian som spelade basfiol i vår stråkorkester (och ja, han kom ihåg att jag var värdelös på fiolen)

Han hade gått ner  mycket i vikt och fått mörkt hår. Från att ha varit lite mullig och rödlätt. Han såg faktiskt riktigt bra ut (påminnde mig lite om Hugh Grant). Det är coolt :)

Annars har brudarna nu konferans om allt som hänt igår natt. Men jag tycker att vi måste käka. Jag är hungrig!!! De tycker också att vi måste städa och att mitt hörn med kläder påminner om Makarska. OMG jag är en sån jävla slarver!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback