Uppsala!

Jag ska till Uppsala imorgon och det ska bli grymt kul! Jag kommer inte bara iväg lite från Växjö och mitt dagliga liv utan jag träffar också tre av de mest underbara tjejerna i världen!

Förövrigt är det mindre än en månad till min 22-årsdag nu. 10 NOVEMBER! Jag önskar mig lite smått och gott. I rangordning.
1. En crosstrainer (Begangnad, billig, whatever....måste bara få lite kondis...)
2. En kaffebryggare
3. En hårtork (Har faktiskt ingen) 
4. Miami Glow... min älskade parfym är slut!
5. Locktång (för medelstora lockar)

Det var nog allt. För övrigt vet jag ju att det bara är syrran som kommer kolla den här sidan, men av syrran vill jag inte ha något jag önskar mig. Hon är så bra på att köpa ändå!

Jag har så mycket att se fram emot! YEEY!


Kommentarer
Postat av: storasyss

My God!!
22 år??? Kunde du inte hålla dig till 21 åtminstone? Jösses vad jag är gammal!! ;)

Och dessutom, fatta vilken press man får av att köpa present till dig..!

2006-10-11 @ 20:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback