Nu börjar det närma sig...

Snart är jag klar...

och vi får erbjudanden nästan en gång i veckan från vår programansvarige om jobb.

27 okt
"Jag har fått in annonser för ett antal "skogsnära" jobb i både norr och söder. Ansökningstiderna går ut från 3 november till 8 december. Eftersom det är tunga bilagor mailar jag inte utan sätter upp dem i en bunt på SoT:s anslagstavla i anslutning till entréhallen i M-huset. Kolla där om du är intresserad."

30 okt
"Skogsförvaltningen vid Växjö stift söker en planerings- och IT-kunnig person. Se bifogad annons."

6 nov
"Jag vidarebefordrar annons om ett ledigt jobb på virkesmätningsföreningen VMF Syd i Jönköping."

7 nov
under föreläsning "...och när vi är på VIDA så ville de prata lite med er om framtida jobb"

8 nov
Jag har fått några tips om jobb. Det gäller en egendomsförvaltare vid Svenska kyrkan i Göteborg. Se
http://gbgstift.accson.se/goteborgsstift/www/1,4/1,4,3/1,4,3.asp
Dessutom rekryterar IKEA en mängd personer (1000 nya chefer/år under de kommande 5 åren!). Se http://www.ikea.com/ms/sv_SE/jobs/apply_now/index.html
Genom att klicka vidare och acceptera vissa frågor om personuppgifter kan man hantera det mesta på nätet. Jag fick särskilt tips om:
"Business Developer, Trading Area WOOD, Älmhult"  som ska sökas senast 20/11.

Det måste vara för bra för att vara sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback