Sommarlov!

Det var kul att träffa alla klasskompisar nu efter 9 veckor och höra om deras praktikplatser. Det krossade mitt hjärta lite att Robban haft det så illa på hans praktik. Första veckan hade han designat en väldigt funktionell stol till ett hotell i Norge. De beställdes 400 sådana. 750:- st. Alltså landade han en deal på 300000:- redan första veckan. Därefter fick han stå i produktionen och putsa i 3 veckor. Sedan avbröt han sin praktik.

Så trist att Göran är så jävla lam och inte kan ta tag i sånt när det händer. Han bara skiter i det helt enkelt och tar den enklaste lösningen före den bästa. Nu ska Robban hoppa av liksom. Morr!

De skrattade gott åt min redovisning. Vilket kändes bra. Jag berättade om min första vecka då jag fick översätta en pärm från svenska till engelska. Jag sa så min första reaktion var "fy fan, ska jag vara här i 8 veckor till?".

Och om kopieringen. Björns pärm som tog evigheter att göra. Jag sa att jag då kunde känna mig lite som en praktikant på mellanstadiet :)

Berättade om Auto-CAD och hur i vägen jag kände mig i början då jag var tvungen att fråga en massa. Fast i och för sig så var jag ju alltid tvungen att fråga en massa :)

Men jag berättade också hur snälla alla män där är och att jag knappt ville att praktiktiden skulle ta slut. Alla andra (förutom Ki) var bara glada att praktiktiden var över.

Nu har jag sommarlov!!!

Men imorgon ska jag träffa Caroline en sväng och hjälpa henne med mekaniken. Allt med räkneuppgifter är ju min starka sida. Hon hade bara ett par frågor som hon behövde svar på ändå.

Ikväll ska jag ha tjejmys hemma hos mig. Det ska bli riktigt roligt. Jessi, Sofia C, Sofia B, Ullis, Petra och Sandra kommer. Kankse Lina också. Mysigt ska det i alla fall bli!!!

Imorgon är det premiär för the Hills i USA. :)

Kommentarer
Postat av: storasyss

Grattis till sommarlovet sötnos!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback