Min nya klänning :) Kanske...

Japp, jag lade 500:- (vilket är mycket för en fattig student) på en asfin klänning. Känns lite som en gala klänning. Helt klart värd varenda öre. Men när ska jag på gala?

Japp. Prislappen sitter kvar. 8 dagars öppet köp. Vad tycker du att jag ska göra? Kommer lägga upp en ny bild imorgon, för det är ju förjävligt, men när det är såhär mörkt funkar inte min mobilkamera så bra... :)

malinklänning

Skriv kommentarer, för jag är fattig, men jag tycker den är så fin och det var den absoult sista de hade!!!

måste skaffa tutt-tejp... :)


Kommentarer
Postat av: Ivana

Du e jättesöt i den.. den e verkligen vacker..
Dra upp den lite mer så inte tuttarna puppar ut hihih...;)
Pöss fr din brudar...(vi har pyjams party)

2006-05-03 @ 22:38:34
Postat av: storasyss

mer bilder!!
men klänningen ser jättesöt ut, förutom då just urringningen som får tuttarna att trilla ut.. justera det lite grann så blir det perfekt!
pussar!

Postat av: 80

Tycker du ska öppna upp mer. Tuttarna syns ju knappt! ;-)

2006-05-04 @ 22:50:36
Postat av: Malin

Haha, ja, man kanske ska klippa sönder den så att det blir en såndär Jennifer Lopez klänning då urringningen slutar under naveln... ;)

Jag gillar när man ser mina tuttar lite ju... är väldigt stolt över dem :)

Tutt-tejp and a little love can change it all...

2006-05-05 @ 00:04:31
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback