Lice :)

Nu ska vi se här, mina kunskaper på kroatiska. Såhär pratade Ivana, Hanna och jag myyyyycket med på gymnasiet! (Våjat hemjiga spjåk) Åh... those days.... :)

Hrvatski ima fino more ;) (Kroatien har ett fint hav)

Ja te volim (Jag älskar dig)

Ja se zovem Malin (Jag heter Malin)

Dobra gusitca (Snygg häck - hihi)

Snuskiga och fula ord (som jag inte tänker översätta, men som man måste lära sig

Kurac
Jebim te
Pièka
Jebim ti kola

Och så låten

Lice

Ko je da je necu je u blizini
otela se kontroli i sudbini
dalje dalje od mene sa njom....
namjere joj nisu ni bile ciste
takve zene imaju oci iste
dalje dalje od mene sa njom...

lice te izdajice gleda me ocima otrovnice
sada meni oprostaj trazi
sve sto je bilo vise ne vazi
lice te izdajice gleda me ocima otrovnice
sada mene oprostaj moli
ona je dokaz sve moje boli

Ivana har nog roligt när hon läser detta ;) Har jag stavat rätt älskling!?

Kommentarer
Postat av: storasyss

översättning tack!

Postat av: Sofia

Utmanad!

2006-05-02 @ 12:06:55
URL: http://sofiah.blogg.se
Postat av: ivana

Gud älskling va duktig du e... Kunde knappt hitta några stavfel :)Kul att du kommer ihåg allting.. Hihhi vad jag saknar dig...

2006-05-02 @ 17:13:16
Postat av: Malin

Jag saknar dig med älskling! Mycket, mycket.... Vi hade så roligt på gymnasiet! Fy fan! We rouled the school! ;)

Översättning:
Kurac - Kuk
Jebim te - Knulla dig (Knulla)
Pièka - Fitta
Jebim ti kola - Knulla din bil

Japp... *fniss* för en nörd som jag är det ju de orden man kommer ihåg bäst!

2006-05-02 @ 22:35:04
URL: http://majblomma.blogg.se
Postat av: Ivana

ja vi hade det bäst.. jag saknar dig så mycket... du e min bästaste malin... älskar dig tills döden skiljer oss åt... hihih

2006-05-03 @ 17:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback