Kloka Jag.

Tänkte skapa värsta inlägget nu, för jag sitter och läser mina flummiga blogg-inlägg som jag skrev på Lunarstorm för lääängesen, mitt första lunar-år. 2 juli-2 juli :) Jag var 15-16 år då. Jag har tagit bort vissa delar jag inte vill ha med, som är tråååååååkiga att läsa. La in Karl IX för att man måste ju lära sig något också...

Äckligt fåfäng! Sön 2 juli 00. 18:44

Så här går man och ser sig själv i skyltfönstret. Vafan, inte en finne!!!!!! Ärligt, finns det nån som gillar att ha en finne? För en själv är den ju 1000000 mil i omkrets! Varför tror man att den syns så mycket. Ingen annan ser den ju iallafall. Inte på samma sätt. Sen tycker an att man är för tjock trots att man får höra att man har perfekt kropp ibland. Ärligt, vem bryr sig? Lixom jag tror inte att en kille tänder på tjejer som klagar på sig själv hela tiden.

1. Dom flesta ser bra ut
2. Det finns smink
3. Dom som säger att dom är tjocka är oftast inte det
4. Det är tråkigt att höra på när nån klagar på sig själv
5. Man vet egentligen att man duger

Bajs-beslut Tor 6 juli 00. 22:01

Jag får inte vara ute på internet längre, vilket bajs beslut!!!!

Fan vad jag är dum i huvet!!!!!!! Fre 22 sept 00 12:01

Idag är livet skit igen... det växlar.... om en timme kanske jag är jätteglad :-) Humöret... jaja....

Jag är så himla dum i huvet.... när man tänker på det så är jag till och med dummare än den lilla fula anden som brukar simma (tjejanden) runt här i arbogaån.... ja.... jag är bland det dummaste som finns.... jag orkar inte förklara varför.... men det har med killen jag gillar å göra....Jag tycker om honom men jag är ju så jävla feg, fan ta mig!

Karl IX Ons 25 okt 00 11:04

För det första vill jag säga att jag kom försent till min letion idag. Som ”straff” vad jag tvungen att sjunga ”Bä bä vita lamm” för klassen :-) det var bara sköj!

Ja... nu håller jag på med ett arbete om Karl IX.... jag kanske ska berätta lite!? Hihihi!!!

Det är så att Karl han var protestant. Karl använde protestantismen som ett svepskäl för att han själv skulle kunna ta över makten.

Den som regerade i Sverige när Karl ”bara” var hertig hette Sigismund. Han var son till Karls bror Johan. Sigismund var också kung över Polen och därför var han inte i Sverige så ofta. Karl såg sin chans. Han valdes till riksföreståndare och fick bestämma mycket i landet. Vid Stångebro utanför Linköping möttes Karl och Sigismund 1598. Striden vanns av Karl, vilket var något väldigt stort. Aldrig förr hade en hertig vunnit över en kung. Denna händelsen kallas ”slaget vid Stångebro”. Sigismund avsätts från tronen och karl får rätt till den svenskas kronan.

Fyra av Sigismunds lojala anhängare avrättades i Linköping år 1600. En av de hette Sven Banér. Han hade blivit dödsdömd två gånger förut. Han blev dödsdömd av Karls bröder Erik XIV och av Johan III. Han kom undan båda gångerna. Vid Linköpings blodbad kom han inte undan. Då blev Sven avrättad.

2 år efter att Karl hade krönts till kung fick han hjärnblödning och blev delvis förlamad. Karl dog samma år som kalmarkriget. Han begravdes i Strängnäs domkyrka.

han införde 2 nya lagar till sverige.
1. Endast protestanter fick bli Sveriges kung/drottning
2. Om inte söner finns får dottern ärva tronen

Kolla in bananen! Fre dec 00 22:20

Säger såhär mycket! KILLAR! Bada inte i VITA, TAJTA badbyxor!!!!! :-)

Ivana Banana Mån 1 jan 01 20:30

Ivana Banana & jag är bästisar!!!! Fråga mig inte varför dom döpte henne till Ivana Banana, jag vet inte!!!! Föresten... hon e inte alls döpt till Ivana Banana!!!! Hon heter Ivana ---- (hennes efternamn e hemligt!!!!!, säger vi....) :-)

Man får inte knarka på studiedan Ons 7 feb 01 15:08

Tuggummit som jag fick av Orsa idag har tappat smaken. Det smakar äckligt nu. Men jag orkar inte gå till papperskorgen & spotta. Klockan är: 14:44.... fan vad trött jag är......

- Man får inte knarka på studiedan, säger en kompis
- Va??? jag, moi har aldrig ens rökt cigarett en enda gång i mitt liv... jag är bara lite tröttis idag... livet är så.... himla.... mesigt! (Iallafall lite... HÅLL MÄ!)
- Mesigt? Livet är COOLT!
- Näj för fan livet är mesigt och tråkigt...........
- Men du ska vara glad DU har ju pojkvän...
- Jo... I love him (plötsligt börjar solen skina.... och fåglarna kvittrar) (livet är en lek, tänker jag) LIVET E BÄST!
- Nä... det är bajs.... vi har prov idag....
(solen försvinner och fåglarna dör...)
- Ah... just ja... GREKISK MYTOLOGI!

- Nu ska vi kolla på film....
- Inte igen...
(filmen) - Kolväten... grafit är....................................... diamant.............. utvinns av olja...................... BBBBBBBBBBBBBBLLLLLLLAAAAAAAAAAA.........
- Fan vad tråkigt, viskar en kompis
- Ja fy fan....

- Det är mycket godare med korvslantar än den hela korven
- Ja det är det
- Jag tycker inte om skolans korv överhuvudtaget....

Vild & ohämmad sex Tors 8 feb 01 14:48

Idag så förstörde jag maten för en kille i skolan. Typ la lite creme fraise här och lite potatis där och lilla servetten ska ligga i mjölkglaset....
HAN BLEV ARG!
Så han drog från matis utan att ta med sig brickan... mina kompisar tjatade på mig om att ta med mig hans bricka... men jag hade ingen lust... orkade inte, ville inte..... inte min bricka... typ.....
Sen träffa vi på han lite senare och han typ knuffa in mig i skåpen och allt (men jag körde med min hund-ångrar-sig min, så han typ förlät mig... men sen sa han att jag var tvungen att ge honom nåt för att han skulle förlåta mig. Jag sa... jag har inga pengar...
då sa han:
-Vi kan väl ha lite vild och ohämmad sex?
-VA? ÖH.........? Då skulle min pojkvän döda mig!
-Nä det skulle han inte.
-Men han skulle iallafall göra slut
-Ja det skulle han
-Det vill jag ju inte
-Nähä....
SENARE
-Vill du inte ha lite vild och ohämmad och passionerad sex?
-Nääääääääääääääää...

Så var den dagen......

"Knullar med kudden" Fre 9 feb 01 14:30

Lunch:
-Jag får inte tänka sunskiga tankar för min religion, sa min kompis
-Va?, sa jag
-Ah.... då måste jag bikta mig....JAG HATAR Å BIKTA MIG
-Vadårå...
-Jag litar inte på prästerna.... fan.... dom kanske sitter och snackar på kafferasten.
-Nää... dom får ju inte!
-Jag är rädd för präster. Min familj brukar bjuda hem dom ibland....
-Hur ofta måste man bikta sig då?
-Ibland...fast jag brukar bara gö det 1 gång om året typ...fast jag säger ju inte allt...
-Vad säger du då?
-Jag säger bara att jag svär och sånt... inget om mina taknar... va fan ska jag säga? Att jag knullar med kudden?

----------------------------------------------- ----------------------------------------------- --

Efter Engelskan.

-Vet du vad jag tycker att du ska gö när du kommer hem?
-Näää...
-Köra hitlers hund
-va?
-Asså en sexställning.... hitlers hund.....
-Jag brukar köra Sovrums golf....
-Hole in one!
-Säg så när ni har sex! HOLE IN ONE!
-vaddå....me boll eller...?

Dikter Tis 29 maj 01 15:47

Dikter av Malin Junghard (De är av mig allihopa och snor ni dom då, då, då!!!):

Du skall icke hava vad andra vill ha
Då tar de det ifrån dig och du går och lägger dig i koskiiiiit!

Tillsammans är vi starka
Tillsammans är vi blå
Blå? varför då?

Sex...(sex) Tor 7 jun 01 14:37

Ok... jag är ingen som säger å gu va du e snuski för du kom in å titta på min dagbok bara för rubriken skull.... nä.... vaddå alla har ju den instinkten att dom vill ha sex... det är bara så.... det kan man inte rå för...

SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX!

Nä... nu ska jag gå men jag ville ba säga
Sex är 100% naturligt (och skönt) så ta er i aschlet ni som tycker de e snuskigt (det är tydligen bara de som aldrig haft det... )

SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX! SEX!


Kommentarer
Postat av: storasyss

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAA!!!

Postat av: storasyss

Men du, de där dikterna.. ehhh???

2006-05-06 @ 12:24:11
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna
Postat av: Malin

Ja, de är ju lite speciella. Jag tyckte de var roliga, hihihi. Jag har fortfarande kvar min kiss- och bajshumor...

2006-05-06 @ 14:37:11
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback