Juni Juli Augusti

Jag sitter här en stund
Och blundar men jag ser ändå
Jag räknar varje sjunde våg
Och jag svävar i en guld trädgård
Jag har suttit här ett tag
Sommarnatt blev sommardag
Jag ville aktivera min tro
Jag ville höra gräset gro

För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
För vindarna är varma då
Juni, juli, augusti

Du tror jag inte ser dig så
Du kommer utan kläder på
Men jag tror jag vet allt jag vill
Gud var god när du blev till
Jag sitter kvar en stund
Björkar blir en skuggig lund
En soldans på din grammofon
Håller regnet härifrån

För hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti

Innan du får gå
Vill jag få reda på
Har du nånsin känt så här?

Hela året har jag väntat på
Juni, juli, augusti
Allt känns mycket bättre då
Juni, juli, augusti
Allting verkar lättare då
Juni, juli, augusti
Vindarna är varma då
Juni, juli, augusti


Träd

Kommentarer
Postat av: storasyss

ja titta!!! det är ett träd!!! :) Puss, puss, puss!!

ååå, du borde vara här på lundakarnevalen - i helgen kommer lund vara världens absoluta medelpunkt!!

Postat av: storasyss

hej skrutt, gå in på www.tlth.se och läs senaste nytt längre ner på sidan - där står jag med! :)
puss!

2006-05-16 @ 21:23:37
URL: http://fairy.blogg.se/dagarna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback