Hair

Hemma och sjuk även idag, kände att jag behövde en dag till för att verkligen vila upp mig. Hostar typ konstant och det irriterar mig som fan faktiskt. Vill bli frisk!

Så idag träffade jag min kära vän Sofia (som jag tidigare skrev) och vi flummade så klart bort hela tiden. Vi färgade varandras hår! Jag ville ha blonda slingor (som vanligt då det börjar bli sommar) och hon ville fortsätta vara mörka, vackra, mystiska Sofia.

Slinga

Visst är jag söt? (Och SKALLIG!)

Rumpnisse!

Och här är reslutatet, voilà! Kanske inte världens förändring, but I like... och så är den här bilden lite rolig med rumpnissen Sofia i bakgrunden.

Men nu tror ju ni att Sofia inte alls är vacker och allt det som jag skrev innan, men hon är väldigt vacker och snygg. Så här är en bild som visar hur fin hon är.

Vackra Sofia!

Beauty Queen!

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Hej sötis! Vad fin du blev i håret! :) Oxå sugen på lite fler slingor nu när det snart är sommar! Har du katt?!!?? Kommer du hem nånting i sommar?!? *hoppaaaaaaaas* När iså fall? Puss på dej skruttungen! Lav jo! /Hanna

2006-05-18 @ 15:49:10
Postat av: Anonym

Hej sötis! Vad fin du blev i håret! :) Oxå sugen på lite fler slingor nu när det snart är sommar! Har du katt?!!?? Kommer du hem nånting i sommar?!? *hoppaaaaaaaas* När iså fall? Puss på dej skruttungen! Lav jo! /Hanna

2006-05-18 @ 15:50:09
Postat av: Malin

2006-05-18 @ 20:46:52
Postat av: Ivana

du blev jättefin darling.. ser att jag o min älskade Hanna är stamisar bland kommentarer.. Älskar dig..PUSS

2006-05-18 @ 20:47:41
Postat av: Malin

Hej Hanna Panna! Jag tror jag kommer hem till Arboga något i sommar. Jag fick mitt sommarschema på mcd igår och har en hel del luckor (vilket är hemskt för nu får jag inte ut någontig i lön, typ) men då kan man ju åka upp till Arboga eller Uppsala och hälsa på 3 underbara tjejer! Så jag tror jag åker upp något :) Saknar dig min älskling! Puss!

Postat av: Malin

Eyyy Ivana! Ja, ni är stammisar och jag älskar att få kommentarer av er! Puss på dig min söta älskling!

2006-05-18 @ 20:53:33
URL: http://majblomma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback