Flummigt...

Jag tänkte först fula mig. Och lägga in en bild på nr 80, då han har de apfula glasögonen de hittade utanför WT på sig och en äcklig min.

Men, han ville ju självklart inte skämma ut sig på min mycket populära och tusentals gånger lästa (hrmm?) blogg.

Så har man blivit förkyld igen. Så jävla dumt. Skäms nästan. Hallå! Var är mitt immunförsvar?

På fredag ska det bli så kul! Go-kart och grillning med männen på WT. Yeey! Jag längtar! Jag hoppas bara att nr 80 inte ska spela fotboll då. Jag gillar inte fotboll så mycket egentligen (Jag gillar mest att titta inte att spela) Vad är det som är så jävla speciellt med fotboll?

Den bästa sporten att titta på är ju lätt curling. Det är så spännande, hur stenen rullar där och man vet inte om den ska stanna eller rulla. Vet inte om den ska åka på något skräp och åka av banan. :P Mycket spännade alltså.

Anyway, Jag suger på fotboll. Ivana, påminn mig om varför jag fick MVG i idrott (Ja, just det ja, jag fjäskade till mig det, haha, eller?)

Betyg. Fan vad flummigt. Hur fick jag MVG i biologi? Jo. Ulf sa till mig (inte ens efter halva terminen) vad du är gör och även om du får IG på resten av proven så får du MVG i betyg. Yeey! Men det blev lite uppror i klassen efteråt, kan man ju lungt säga. Det var liiiite orättvist...

Ja, jag fick ju som sagt var inte lägga in bilden på nr 80. Men jag tänkte lägga in en bild på Mandy. Bara för att hon är så jävla vacker.

Mandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback