Majblomma?

Hej!

Du kanske undrar varför jag heter Majblomma här!?!?

1. Jag älskar månaden Maj, det är då allt är grönt, lagom soligt och man får energi av allt (som surrande flugor, blommande träd, gröna gräset, maskrosor) Hjärnan börjar må bra helt enkelt. Personligen är Maj min känslosammaste månad. Börjar gråta av ingenting, kanske en humla?

2. Jag gillar blommor. Jag gillar att få blommor och lukta på blommor! Ge mig blommor!! Nä, jag brukar faktiskt  köpa själv ibland bara för att man mår alltid lite bättre av att på blommor i hemmet.

3. Mina initialer. Malin Agneta Junghard. Tro inte att det bara var en tillfällighet, mina föräldrar tänkte faktiskt på det när de bestämde vad jag skulle heta.

4. Nä... det finns ingen fjärde anledning

Anyway. Idag tvättar och städar jag för jag är ledig från skolan (Yippiee!) Sedan ska jag kolla på Johannes då han spelar innebandy turnering i hans skola. Det ska verkligen bli kul att se skolan han går i varje dag. Sedan ska jag träffa Emma och ta en fika, snacka kärleksproblem.... så länge de inte är mina så är det ok :) (de är inte mina)

Ska diska nu :P

Dagens låt: Fleetwood mac - Little lies

MAJ
Senaste bilden på mig :) tagen 06-03-03

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback