Mcd-fest

I förrgår var det MCD-fest :) Grillning, kubb och brännboll. Vårt lag vann kubben men förlorade brännbollen. Kanske för att jag hellre stod och tog kort. Vi  hade väldigt roligt, haha... trots att det kanske spårade ur lite när vi kom hem till Simon på efterfest. Men, man ska alltid tänka på det. Efterfest är inget att ha. Förfest däremot, det kan man ha med MCDare!! Simon borde inte stängt av singstar.

Jon

Jon

Sundh springer

Sundh springer för glatta livet!

varvning

Han varvar! (Tyvärr inte vårt lag...)

Alex, Fidde, jag

Alex, Fidde och jag i slutminuterna hos Simon. Alex är väldigt fin i Simons peruk :)

Igår var vi och kollade på Sofia B som var jättefin till balen. Hon är alltid så glad och go.

Fia och Johnatan

Här är hon med hennes kavaljer

Fias fina klänning

Här är hennes vackra gräddvita klänning.

Inatt har jag spytt. Så det blir hemma dag för mig. Ska lägga mig igen nu. Sov sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback