Tennessee

I never had all the answers
I never had enough time
but I sure had all the reasons
why you weren't what I wanted to find

I never laid all my cards out
You just wanted to play
The king he waited on my doorsteps
while the joker and me went on our way

Maybe I was much to selfish
but baby you're still on my mind
Now I'm grown and all alone
and wishing I was with you tonight
Cause I can guarantee
things are sweeter in tennessee

DAGENS LÅT: Tennessee - The Wreckers
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och Idol 2006 - tröja
DAGENS DUSCH: Not yet
DAGENS HÅR: tofs
DAGENS HÄNDELSE: Hämtade lösningsbok hos Caroline
DAGENS PLANER: Bio och plugg
DAGENS VILL HA:
DAGENS SAKNAD:
Mamma
DAGENS DROG: Kaffe (alltid??)
DAGENS TRÅKIGASTE: SMS då jag ligger och sover "Jag är hemma nu, du kan hämta boken"
DAGENS FINASTE: Min tomte som tappade sin lilla röda näsa har fått en ny fin stor svart näsa av sten!
DAGENS KÖP: Jag tror det blir dricka och godis till bion
DAGENS GODIS: Mörk choklad ur min chokladkalender!
DAGENS HUMÖR: Partysugen
DAGENS SJUKA: Eksem
DAGENS KÄRLEK: Johannes
DAGENS GRÅT: Ingen gråt
DAGENS DRYCK: Kaffe
DAGENS TELEFONSAMTAL: Nothing yet! WEE

Kommentarer
Postat av: storasyss

ganska praktiskt med dagens-lista i alla fall...

2006-12-07 @ 14:09:35
Postat av: emma

hej! undrar var du köpt kalendern med mörk choklad? :)

2007-02-12 @ 14:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback