Frågor...

Varför är inte Michelle Branch mer populär? Varför är hon inte känd här? Riktiga poplåtar, några lite rockiga och så riktigt djupa låtar... Michelle Branch är som gjord för mig, jag älskar henne. Här är mina favorit Michelle - låtar.

Tuesday morning
Something to sleep to
Sweet Misery
Desperately
Breathe
Everywhere
One of these days
Are you happy now
Goodbye to you

Sen undrar jag, varför är så många av de andra som har bloggar shopoholics? "Dagens köp" och sån skit ser man överallt. Hur har alla råd????



Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag vet inte varför alla är shopoholics.. men jag vet att jag provade en balklänning igår som kostade 4000:- Sååååå fin, men alldeles för dyr.. :(

2006-12-07 @ 09:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback