WT

Jag har fått i läxa av mina arbetskamrater att skriva lite om dom (för de hade sett min blogg, wiihoo)

Så jag tänkte berätta att alla på WT är underbara!

Endast män, men jag är ju van män så det är lugnt :) I like men! Tyr mig väldigt mycket till nr 80, han har alltid ett leende på läpparna och lättar upp stämningen mycket med sina skämt. Jag tror han märker att jag tyr mig till honom också... jag tror alla märker det.

Det sorgliga är att det bara är 5 v kvar på praktiken... sista dagen så kommer jag gråta så att det kommer blod ut ur ögonen. (Jag är så jävla blödig också, bara jag tänker på det så blir jag lite nere). Jag önskar jag kunde sommarjobba sommarjobba på WT, men jag tror Mats antydde att det inte är lönt att ha någon extra, eller så var det bara jag som missförstod!?!?

Och jobbet är ju rätt kul.

Packa gjorde jag igår och det gillade jag. Men jag tror jag är rätt bra på att packa, när jag höll på som mest med online försäljning så packade jag jävulskt snabbt och ordentligt (gjorde system och allt) Jag vill fortsätta med online försäljningen, måste ha lite extra pengar nu till sommaren. Jag får ju inte lägga ner helt!) Sen lurade ju Kellie O'boyle mig på en del pengar (Jävla subba). Så på grund av det tjänade jag ju knappt något och jag la ju ner mycket, mycket jobb... Måste bara hitta någon pålitlig leverantör. Vad jag vill just nu är att börja sälja parfymer. Britney, Paris hilton... So I'm going to look for supplier later today...

Syrran åkte till Kroatien idag. Fy fan, hon var på Island för 2 v sen... JAG VILL OCKSÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback