Terassen eller lasergame?

Terassen öppnar på söndag! JAAA!!! Hur kul blir inte det att gå dit och bara dansa och ha skit kul? Jag vill verkligen festa i helgen också. Och vad är bättre än valborg?

Men Sergej och Sundh sa att de ville att jag skulle hänga med dem och grilla och sedan spela lasergame efteråt under natten! Jag har bara spelat det en gång förut och det var såå kul! (Lite svårt att andas där inne, men det var grymt kul att leka krig)

Vad gör man? Jag vill båda...!

Jaha, annars satt jag Jessika och Sandra (min söta svägerska) och snackade hela kvällen igår. Det var så himla mysigt! Vi satt ute på Jessikas balkong och bara softade (de rökte lite, blää). Sen drack vi lite (hehe) kaffe latte med kaluha (tror det stavas så) mums!

Nämen! Nu är det ju frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback