Åh! jag har ju så tråkigt!

Jonas har inte kommit än idag, så jag har ingen att terrorisera :( Därför tänkte jag skriva lite om mig, för om ingen annan är intresserad så är ju iallafall jag det.

Vad är klockan? 11.41 (snart lunch)
Namn på födelseattesten: Malin Agneta Junghard
Smeknamn: Jungis (bara av Ivana dock)
Piercings: Jag är nickelallergiker så det har inte blivit av.
Hårfärg: Råttfärgad, haha
Ögonfärg: Blå
Födelseplats: Köpings BB
Favoritmat: Min lasange, fiskgryta, lax, kebabsallad, kycklingsallad.
Någonsin varit i Karlifornien? Nä, men jag vill till Laguna Beach...
Någonsin tapetserat något med toalettpapper? Nej
Älskat någon så mycket att du börjat gråta? Ja
Varit med i en bilolycka? Nope
Krutonger eller baconbitar? Bacon...mmmm....
Favoritdag i veckan: Lördag
Favoritrestaurang: Koh Thai
Favoritblomma: Liljekonvalj
Favoritsport att titta på: Fotboll
Favoritdrink: Orgasm eller White russian
Favoritglass: Lejonet och Björnen Citronsorbet.
Walt Disney eller Warner Bros: Disney
Favoritsnabbmatsrestaurang: McD eftersom jag jobbar där.
Vilken färg har din sovrumstapet? Mörkblå
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på? Jag har ingen kredit (vill inte ha heller)
Vad gör du oftast när du är uttråkad? Skriver massa sms till alla jag känner. Eller skriver i min blogg!
När går du och lägger dig? 22-23 i veckan, fre-lör ca 03
Vilket är ditt favoritprogram på TV? 8th and ocean (för att teddy är så snygg), Amazing race, American Idol och Laguna Beach.
Vem var du senast ute och åt middag med? Jessika
Ford eller Chevrolet? ?? Kan inte ett skit om bilar. Vet typ vad Volvo är.
Vad lyssnar du på just nu? Inget (Men om jag hade lyssnat såhade det varit Follow Through med Gavin Degraw)
Vilken är din favoritfärg? Mörkblå och vit.
Sjö, hav eller flod? Hav
Hur många tatueringar har du? inga, men jag vill tatuera mig på ett ställe....
Vilket klockslag blev du färdig med detta? 11.54
Har du någon gång kört slut på bensinen? Kör inte
Katter eller hundar? hundar, jag vill ha en sån liten svart hund, jag vet inte vad de heter :(

Kommentarer
Postat av: storasyss

Hmm... jo, jag är så intresserad så jag läste så noggrannt att jag till och med hittade två fel!!!

1. Smeknamn: (du har många av din syster också.. :P )
2. När du är uttråkad skriver du inte sms till alla du känner.. Du känner mig, men inte får jag en massa sms.. (fast det kanske bara betyder att du inte är uttråkad???)

Love ya!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback