Dop

Nästa helg ska lilla Agnes döpas... någon som vet något bra man kan ge henne i present (till rimlig kostnad). När jag döptes tror jag att jag fick mycket smycken...

...men det var ju 1985 också och jag tror att det är det enda dopet jag varit på förutom min kusin Magnus dop och han är ju 16 år nu... (Elin, jag var väl på Magnus dop?). Minns inte jättemycket från något av dopen... mitt minne är jävligt dåligt faktiskt.

När någon frågar "Minns du...(blablabla)...?" så är mitt svar oftast: "Nej". Jag vet inte... jag hoppas att det är för att jag lever i nuet..?

Vad ger man i dop-present?


Kommentarer
Postat av: storasyss

Ingen aning. Men jo, vi var med på Magnus dop - eller i alla fall någon slags dopfest vill jag minnas.



Konstigt att du inte minns ditt eget dop!!!



Lycka till med presenten!

2009-10-15 @ 11:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback