Styrka

I helgen fick jag en uppgift av min syster att berätta några styrkor som hon har - hon var på ledarskapsutbildning och det är ju ofta så att man själv har svårare att se sina egna styrkor medan andra kan se och uppskatta dem. Det var ju inte så svårt att komma på styrkor med Elin, min syster är ju den underbaraste som finns! Hon är intelligent, godhjärtad, en bra lyssnare, rättvis, ärlig, känslosam (fast på ett bra sätt alltså) och kärleksfull till exempel. Hon är helt enkelt bäst!

I alla fall så fick jag ett sms av henne igår där det stod:
"Hej söta syster! Hoppas middagen var kul igår. :) tänkte att jag inte skulle ringa och väcka dig, men ville återgälda tjänsten med att nämna några av dina styrkor.. Jag tycker att du är omtänksam, generös och motiverande dvs du sprider energi till din omgivning och får folk att må bra. :) Jag älskar dig! Puss"


Bild snodd från
syrrans blogg

(By the way - Middagen var jättebra i lördags. Mysig och lättsam precis som jag önskade!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback