Passa på!

Gratisbio har just nu ett erbjudande som är superbra!

Genom att satsa 10 € på en spelsajt så får man 1500 poäng och även chansen att vinna på spelsajten! Vilket betyder 500:- i presentkort... = satsa 110:- och få 500:-

Jag tog detta erbjudande och satsade 10 €. När jag sedan omsatt pengarna så många gånger som man var tvungen hade jag 10 € kvar på mitt konto. De tog jag ut :)

Så nu har jag fått tillbaka det jag satsat + att jag kommer få 500 kr i presentkort! Är inte det fantastiskt?
Man kan ju vinna mycket mer om man har tur...
...och tänk - även om man skulle ha världens otur i spel och förlora allt så vinner man ändå! 

Skynda att anta erbjudandet för det gäller bara till och med den 4/5.



Är du inte medlem på gratisbio? Regga dig här!

Kommentarer
Postat av: storasyss

Jag fattar inte, var ska man registrera sig? Och hur gör man för att få in pengarna rätt och hur mycket ska de omsättas???

2009-05-03 @ 21:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback