Vårruset!!

Jag vann biljetter till Vårruset i Växjö så nu är det bara att ligga i hårdträning :) Vi blev så glada, för vi hade ju ändå tänkt springa. Hoppas det blir bättre väder än förra året... då regnade det och var kallt... och vi frös.
Idag har vi varit på danspass så lite träning har det ju varit i alla fall.

Anyway, jag kommer att avsluta min tävling imorgon kl 12:00 imorgon istället för 23:59. Jag har så himla mycket att fixa med så jag hinner inte blogga så mycket något nu på ett tag.... det är ju inte så många som läser min blogg ändå så det är inte så många som blir besvikna :) Ska väl hinna med att skriva ett inlägg varannan/varje dag i alla fall.

Nu ska jag sova! Ska upp kl 07:00 och tvätta imorgon! jippie....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback