I provrummet

Hemma igen från en rolig helg :) Vi började lördagen med att shoppa... eller shoppa och shoppa... jag provade bara kläder - men det kan ju vara kul det också :)


Grön klänning från H&M
Ganska fin på galjen men förskräcklig på!


Blommig klänning från H&M.
Hade denna inte varit för stor hade jag nog haft svårt att låta bli den


Färgstark klänning från H&M
Denna hade jag velat ha en varm sommardag :)


Rosa stickad topp från Vero Moda
Mysig, fin och vacker färg!


Mjukrosa topp/tunika från Bikbok.
Söt på galjen, men konstig modell...


Hallonrosa topp/tunika från BikBok
Gillade inte modellen riktigt men jag tycker att färgen är jättefin!


Ljusgul topp från BikBok.
Fin färg sen när man blir brun i sommar, men ganska trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback