Underbart väder!

... eller inte...
...men det är underbart väder för att sitta inne med en stor kopp kaffe och läsa tidningar eller kolla på film.

Man får se det positivt. Fast om jag ska vara ärlig så är det inget jag brukar göra.
Jag brukar klaga på:
*Att jag saknar solen när det regnar.
*Att det är för varmt när solen är framme och hettar.
*Att jag vill att det ska regna när solen varit framme ett par dagar i streck.

Men jag klagar inte när solen är framme och det är varmt i Stamåla. Då är livet härligt. Där kan man ju bada och ha det skönt...

Men för alla er som har tråkigt kan jag meddela att min favvobloggare (alla kategorier) har uppdaterat sin blogg rätt mycket under den senaste tiden.
Min systers! Hon skriver så himla fint den där fairyn... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback