Svaren på frågestunden nr 2

Alla frågorna nedan kom från Kicki M :)

Vilken är den finaste vinst du någonsin vunnit i tävlingssammanhang?
Jag tror att det får bli de 10000 kronorna jag vann ifrån Spray Date i vår och min och Elins resa till Ishotellet :) De är mina bästa vinster på två olika sätt. Pengarna behövde jag verkligen och resan till Jukkasjärvi var helt fantastisk!

image256
Bygga ishotell - hur många får göra det?

Om du fick träffa en person, död eller levande, vem skulle du helst träffa då?
Bruce Springsteen :) Eller kanske min gamla bästa kompis och granne Ida som jag inte sett på ca 10 år. Det vore också spännande att träffa dig Kicki!!

Vill du gifta dig någon gång i livet, om ja - hur skulle då ditt drömbröllop vara?
Jag vet inte, kanske. Jag har aldrig riktigt drömt om att gifta mig - kanske beror det på att mamma och pappa inte är gifta. Men om jag och Johannes gifter mig någon gång så ska det bara vara ett litet bröllop för närmaste familjen - gärna utomlands :)

Vilka är de fem bästa filmerna du någonsin sett och varför just dessa?
När jag var liten var det lätt... då var det Dirty Dancing, The Bodyguard, Pretty Woman och Girls just want to have fun.
Sagan om Ringen triologin älskar jag. Jag tycker storyn är super och spännande plus att den är så fint filmad.
Wedding Crashers tycker jag är superbra. Den är så himla rolig!
Indiana Jones-filmerna och National Treasure-filmerna älskar jag. Jag är ett stort fan av äventyrsfilmer - det är min favoritgenre.
The Wrestler är en film som jag verkligen tog till hjärtat. Shit. Tänkte på den i flera dagar efter att den tog slut. Den är ruggit bra och jag var så arg för att Mickey Rourke inte fick en Oscar för sin insats.

Det finns många fler filmer som jag tycker är ungefär lika bra som de ovan... bara så himla svårt att komma på alla filmer såhär snabbt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback