Sofia har dumpat mig!

En av mina barndomskompisar (sedan dagis) Sofia har skrivit i ett inlägg på hennes blogg.

I inlägget skriver hon:
"Men nu till det viktigaste! I helgen såg vi också filmen Twilight som jag ger 10 plus av fem möjliga och utan att tjata för mycket säger jag bara se den. Punkt.

Och den som inte tycker att den är bra säger jag upp kontakten med :D"


Jag har också skrivit ett inlägg om filmen Twilight.

I det inlägget skriver jag:
"Igår såg jag filmen Twilight. Jag hade verkligen sett fram emot att se den eftersom jag läst om och om igen på bloggar hur bra den är...
..men...
 ...den sög ju!!!!! Jag tyckte att den var riktigt tråkig och klyschig och....bläää... nej... och skådespelarna var inte heller ett dugg bra!
Jag blev verkligen besviken!"


Sofia, är vår långa vänskap slut nu? :(




Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, jag kanske uttryckte mig lite drastiskt där. Men jag blir ju så känslosam när det kommer till vad man gillar, speciellt musik men även film :) Men du kan vara lugn, jag accepterar att du har en annan åsikt och vi är fortfarande vänner, hehe :D



Jag hade låga förväntningar på filmen, det kanske var därför jag tyckte den var så bra? Och du kanske hade höga förväntingar som alltså inte införlivades? :)



Kram på dig!

2009-06-23 @ 12:08:09
Postat av: Malin

Ja, jag hade väldigt höga förväntningar... kanske borde se om den jag vet inte :)

Kram på dig med :)

Postat av: OLESSIA

twilight var helt okej

2009-06-24 @ 20:24:55
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback