Madonna

Kanske jag ska övertala syrran om att hon måste gå på Madonnas konsert i Göteborg (ullevi) den 9 augusti 2009.

Så fort jag tänker på att gå på en konsert med Madonna kan jag bara se mig själv där med Elin, men suck... hon har säkert sommarkurs då...

Elin, ska jag sitta som en hök och försöka skaffa biljetter till oss? Någon mer som vill gå med mig?



Biljetterna släpps måndagen den 9 februari kl 09.00

Åldersgräns på konserten är 13 år.

Max 6 biljetter/person

Biljettinformation:
Biljetterna till konserten kostar 695-1195 kronor + serviceavgift.



Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh d låter kul!

2009-01-31 @ 19:56:44
Postat av: storasyss

Tror sommarkursen börjar då. Men jag behöver ju inte vara där jämt heller, så jag ska tänka på det, för det är lockande. Ring mig i veckan så kan vi prata. Nu ska jag iväg och flyttstäda klart i lägenheten.

Puss puss!

2009-02-01 @ 09:44:59
Postat av: Malin

Ja, visst låter det skoj! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback