Inte mycket att säga - men det är ju söndag.

Mare, mare...
...vad gör man med en söndagmorgon?

Jo, jag och Johannes såg på filmen imorse, jag orkade ju inte se den igår.

Idag känns det inte som om jag har något att berätta. En tjej ringde mig nyss och ville att jag skulle prenumerera på Slitz. Jag tackade vänligt nej, men ändå tjatade hon på mig att jag skulle prenumerara.

Jag förstår - det är jobbigt att vara telefonförsäljare - men om man tackar nej så tycker jag att man får respektera det. Jag vill ju inte ha Slitz...
...jag vet inte många kvinnor som vill ha Slitz, så kanske de ska byta målgrupp att ringa runt till...

Idag har jag tänkt mig att ha en riktigt lugn dag. Se en film och läsa boken som jag köpte häromdagen. Om jag kunde drömma. Alla andra läser ju den verkar det som och alla andra säger också att den är underbar. En underbar bok man inte får missa - nej det tänker jag inte. Jag var egentligen på jakt efter boken på engelska, men på akademibokhandeln fanns den bara på svenska.



Nu ska jag gå och njuta av min dag, men först ska jag lägga in en tips för alla som är intresserade av billig mat :)

Kommentarer
Postat av: elise

Jag önskade mig - och fick - en slitzprenumeration av Andreas i julklapp :) blev skitglad, den tidningen är störtrolig!

2009-01-11 @ 20:36:47
Postat av: Malin

Fan, jag kanske har fel då... :) Ska bli kul att se dig i veckan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback