Efter en timmes träning

Igår var jag och tränade danspass efter att jag träffat Sofia. Sofia bjöd mig på mat och fika på hennings, hon är så snäll.
Bebisen i hennes mage är riktigt lyckligt lottad som får två supersnälla och fina föräldrar + alla möjligheter som man har i Sverige.

Anyway, jag cyklade till danspasset när vi hade sagt hejdå och efter danspasset hann jag ta en bild på mig själv innan batteriet i kameran dog.

Såhär ser jag ut efter en timmes träning. Ganska fräsch va? Och jag lovar, jag tog verkligen i igår!



Men det jag ska avslöja för er nu är helt sjukt. Även om jag ser fräsch ut i ansiktet så är mina fötter supersvettiga och äckliga! Jag svettas sjukt mycket om mina fötter när jag tränar (och tyvärr även på sommaren). Om jag har varit ute en varm sommardag och kommer hem är det absolut första jag gör att tvätta mina fötter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback