Oscarsgalan 2009

På söndag är det dags för Oscarsgalan 2009.

Jag och Johannes funderar som vanligt på att vara uppe och titta på det hela... det brukar inte gå så bra dock... vi brukar somna nästan direkt fastän att vi bunkrat upp med mackor, kaffe och så vidare :)

Anyway...

Alla de nominerade finns att se
här

Det finns ett pris som jag hoppas går till en viss skådespelare... "Best Performance by an Actor in a Leading Role"...
Visserligen har jag inte sett alla nominerade...
...men han spelade så sjukt bra... det var det bästa skådespeleriet jag sett i hela mitt liv. Det var så ärligt, på riktigt... innerligt... aaaahh... det går liksom inte att beskriva.

Mickey Rourke i The Wrestler - jag hoppas så att han vinner ett pris för sin insats. Se den och jag lovar att ni kommer känna samma sak.

Vad jag förstått står det lite mellan Mickey Rourke och Sean Penn i alla fall om man ska tro på de som förhandstippar. Själv håller jag tummarna för Mickey Rourke på söndag natt...
Och även om han inte skulle vinna så uppmanar jag er alla att se The Wrestler! Nu genast!




Kommentarer
Postat av: Marielle

sv: Tack :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback