Trött...

... en vecka efter att jag blev frisk är halsen svullen igen. Vad är det som händer med mig? :(

Ätit onyttigt i veckan... kanske beror på det?

Nu dricker jag grönt te i alla fall. Någon billig sort (efter en titt i skafferiet - Lord Nelson) som smakar pepparmynta. Mint är en jäkligt bra smak på te.
 
Jag och Johannes tittar på fotboll. Detta efter att han visat på youtube hur unga killar bara faller ihop på planen och dör. Så nu sitter jag på helspänn - snälla låt ingen dö....



Igår sa jag en mening som jag aldrig trodde att jag skulle säga...
Aldrig i livet.
Men jag sa det.
"Johannes, kom igen nu testa att köra bil full"
Japp. Exakt så sa jag.

Men till mitt försvar spelade vi tv-spelet Grand Theft Auto IV. Där killen i spelet körde full efter att ha supit på en bar. Så jag menade det inte i verkligheten i alla fall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback