Vinnare med Diplom

Spray tar verkligen hand om sina vinnare måste jag säga.... idag fick jag ett diplom hemskickat av dem... :)






Här kan ni läsa en liten intervju med mig som Spray gjorde.

Min kärlekshistoria med lite fler ord (men ändå en kort version):
Jag och Johannes träffades för första gången när jag var 11 år... men sommaren när jag var 12 år blev jag kär i honom och han i mig. Jag kommer ihåg när han med rödblossande kinder frågade mig om jag ville brevväxla med honom. Så vackert.

Brevväxlingen rann ut i sanden... men när vi blev äldre hittade jag honom på ICQ och sommaren när jag var 16 år träffades vi när min familj var nere i sommarstugan i Småland. Då blev vi ihop och det har vi varit sedan dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback