Presenter till er!

Presenter är alltid fint. Men i år när jag har så lite pengar så blir det svårt att ge presenter i år. Så därför har jag tänkt att jag kanske borde ge bort lite begagnade grejer som jag hittat i Stamåla istället :) Det här är vad jag funderat på hitills.....(till er som jag vet läser min blogg ibland)

Till Jennie:
Jennie är lite av en sko-oholic. Därför får hon en sko av mig.



Till Sofia C:
Sofia har ju just fått en liten bebbe... så hon får en barnvagn.



Till Syrran:
Syrran får en låda med Nitroglycerin... eftersom jag inte vill dela med mig av det kommande arvet. Moahahahahaha...!



Till Jens:
Jens får en skylt som det står "Jänts" på. Bara för att det nästan låter som Jens.


Min söta syster...

Till Kicki M (a.k.a SheTrollan):
Kicki får en moppe med trampor... man vet inte när motorn fryser sönder där uppe i Norrland! (fast motorn är i och för sig redan sönder...)



Till Johannes:
Johannes får ett räknehäfte som han kan använda när han blitt lärare.



Till Ivana:
Ivana (som gifter sig i dagarna) får en båt som hon och maken kan ro iväg med (OBS! Utan åror!)



Till Darija:
Darija får en splitterny tvättmaskin! (ok... inte helt splitterny... )



Till Hanna:
Hanna får ett lås så att hon kan låsa in alla ilskna gubbar och hundar hon träffar i sitt jobb...



Till Sofia H:
Sofia H får ett alldeles eget hus (OBS! Med renoveringsbehov)



That's it! Ja... jag filar fortfarande lite på presenterna men vad tycker ni? Känns väl bra?

Känner du dig bortglömd? Skriv en kommentar så ska vi se om vi hittar jag något...

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni behöver inte kommentera att jag har dålig humor, haha, det vet jag redan...!

Postat av: Tonårsliv by Leonora

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-15 @ 00:24:54
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Kicki M

Jag är så rörd att jag inte vet vad jag ska skriva :-P

Här har man gått och drömt om att vinna den rosa moppen från Vecko Revyn, och så får man en ÄNNU FINARE istället, haha!

2009-04-15 @ 05:50:57
URL: http://shetrollan.blogg.se/
Postat av: Sofia H

Haha, tack så mycket! Ett hus är inte helt fel. Känns bra att vara hemmansägare! ;)

2009-04-15 @ 11:25:44
Postat av: Jennie

Åh d e alldeles för mycket Malin! ;-)



På tal om skor....Hade mina glammiga ballerina idag, som jag fått av dej! Superfina! Liter glitter piggar upp en onsdag på jobbet :-) Puss

2009-04-15 @ 22:48:46
Postat av: Malin

Kicki M, Sofia H och Jennie: Vad glad jag är att ni gillar presenterna!!! ;)

2009-04-16 @ 14:13:27
URL: http://majblomma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback