Lyckliga ögon

Idag har jag suttit mycket med mina egna tankar som typ ältar om och om igen i mitt huvud om samma sak. Mest handlar tankarna om pengar. Hur vi ska få allt att gå ihop och så... nej lätt är det inte. Så mycket som jag stressar över pengar är helt otroligt. Helt otroligt.

Imorgon åker jag till Stamåla :) Stannar nog till på lördag.

Nästa lördag åker jag och Johannes till Göteborg. Gitarrmässa :) En natt på hotell med hotellfrukost :) En konsert med Stefan Andersson med 3-rätters middag :) Det längtar jag till. Lite lyx.

När jag sålde melodifestivalbiljetterna jag vann köpte jag biljetterna till Stefan Andersson. Hotellnatten vann jag också. Det är så kul med vinster :)



Ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma i hela mitt liv är blicken jag såg i Johannes ögon när han fångade Bryan Adams plektrum. Ren lycka. Varför är det så sällsynt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback