Dålig rimmare?

Taget från en tävling Charlotte Perellis blogg (vinnare av en CD-skiva):

JULKLAPPSRIM FÖR DE MED DÅLIG FANTASI!

En julklapp blir så mycket mer spännande och uppskattad om det medföljer ett julrim, eller hur? Alla kanske inte har orken/känner sig kreativa nog att knåpa ihop dessa uppskattade rim, men jag har upptäckt en lösning :-). På http://www.rimstugan.se/ finns det varje år en julrimstävling. Duktiga rimmare visar sin talang i form av julrim som vi mer dödliga (typ jag) inte riktigt klarar av. De gör detta mot att de kan koras till "Sveriges bästa julrimmare" för det specifika året och då vinna fina priser. Jag har fått så fina och alldeles underbara rim till mina paket tack vare den sidan, alldeles gratis såklart =) Väldigt uppskattat.
 
Kristina Magnusson, Luleå


 

Egentligen är det här en motivering skriven av en av de bästa rimmarna i hela världshistorien ;) Men man får ljuga förvrida sanningen - i alla fall med vita lögner - det gör man ju om man är en riktig tävlare at heart!


Kommentarer
Postat av: Kicki M

HAHAHA, snacka om att sätta glöggen i halsen (japp, jag tjuvar, men jag är sjuk så det är "lagligt"). Men förresten, fyyyy vilken lögnare, hon borde skämmas...nickar instämmande ;-)



Ha det så trevligt i Köpenhamn!

2008-11-17 @ 21:59:04
Postat av: Malin

Ja, usch och fy! Själv ljuger jag aldrig när det ska till att motiveras... harkel, harkel...



Krya på dig!!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback