Springsteen-resan: Konserterna

Det var det mest fantastiska. Vi ställde oss precis framme vid scenen vid gallret i fredags.

Precis där han skulle gå ut för att hälsa på publiken, fan vad lyckliga vi var!

Jag orkar inte ens skriva om hur skitbra konserterna var. Det var helt sjukt jävla underbart.

Ett ögonblick vi kommer kunna uppleva om och om igen är första gången vi tog Bossen i handen. Det finns nämligen här :) Precis i slutet ser ni en tjej i gult. Det är jag :) Johannes står bredvid mig mer i mitten :D



För övrigt hade vi jättetur med pressbilderna. Vi hade ingen kamera med oss till Ullevi, för vi kände att vi inte ville bli av med den vid kontroll och dessutom ville vi bara stå där i nuet, njuta och uppleva.

Men vi har en hel del bilder vi kommer rama in :)

Här är en av dem, inte så speciell kanske vid första anblicken....



...men när man tittar närmare, det är ju nr 92 det står på handen precis framför Bruce, dvs. Johannes nummer :) Grymt coolt att numret syns så bra!! Bilden är från Aftonbladet.



Här är nästa ascoola pressbild:




Ser ni? Där är jag i gult linne :) Och Johannes, Christian och Peter är också med!! Bilden är från GP (Göteborgs Posten).



Och här har vi mig och Johannes igen :) Och Bossen himself såklart!! (Den här bilden är också från Göteborgs Posten)

Nu kommer min favorit! Gud vad jag älskar den här bilden!!!!! (Tack till dig på Aftonbladet som tog den)



Man ser halva mitt ansikte och hela Johannes på denna bilden. Gud vad fin den är! Man ser lyckan i våra ansikten :)

Jag tog hans hand 2 gånger :) Det ver helt underbart!

När kvällen var slut åkte vi hem till Christians kompis Martin där vi fick sova. Vi hade ju sittplatser dagen efter och det kändes rätt skönt för mina fötter värkte som fan (de värker fortfarande).

På lördagen åkte vi till Liseberg, jag hade skickat in streckkoder på Cheerios och fått 3 åkpass och 3 entrébiljetter :) Vi åkte inte särskilt mycket. Vi åkte bara kållerado 4 gånger. Ingenting mer. Johannes bror, hans fru och döttrar var också där och det var verkligen mysigt att åka Kållerado ihop alla sju. Vi tog också ett Gammaldags foto som blev skitsnyggt!! Vi har pratat om att ta ett jättelänge så det var kul att äntligen få chansen.





Snyggt va? Christian (längst till vänster) är singel för övrigt. Hur är det möjligt? Jag känner mig ärad över att få vara mellan två så snygga cowboys :)

Sen var det konsert!!! Igen! Den var också helt otroligt skitbra :) Speciellt sista extranumret Twist & Shout!





Det är svårt att inse hur många människor det var på Ullevi.









När man ser honom som en liten myra på dessa bilder och märker hur ofattbart mycket människor det var på planen känns det rätt sjukt att vi var där, längst fram, i fredags.

Det var allt från vår Bruce Springsteen-resa, men jag säger bara: See you very soon Bruce för vi tänker inte missa dig när du kommer hit :)

Kommentarer
Postat av: Christian

Hej gumman!



Jättebra sammanfattat! Skitsnygga bilder!



Kramar

2008-07-07 @ 16:39:15
Postat av: Kicki M

Shit alltså Majblomma, jag blev tårögd bara att få läsa om din upplevelse på konserterna. Han är bara så jävla bra. Nästa gång han kommer, då SKA jag dit!

2008-07-13 @ 09:35:12
Postat av: Sofia

Skitcoolt!! :D

2008-08-08 @ 09:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback