Paris dag 1!

Det var helt underbart i Paris! Vi struntade i metron och gick överallt. Den här rutten tog vi första dagen. Först till Sacre Coeur och sedan till Louvren.


image326

Sacre Coeur

     

   

   

   

Johannes skrev: "Johannes (hjärta) Malin!" på träboardarna i Sacre Coeur - var inte det sött?

Louvren

   

   

   

   

   

   

Detta var det mesta från dag 1. En ganska mulen dag, och jag måste säga att vissa delar av Louvren luktade avlopp den här dagen (men vi gick tillbaka nästa dag och då var lukten borta) :) Jag har ca 150 bilder från varje dag, vad svårt det är att välja! Imorgon lägger jag upp bilder från dag 2 - det blir liiite mycket med allt på samma gång!




Kommentarer
Postat av: Ivana

Paris är så fint. Jag o syrran åker på onsdag ska bli sååå kul. Jag hoppas dock att det är bättre väder haha..
Puss

2008-01-30 @ 16:46:22
Postat av: Malin

Ja, det var bara den här dagen som var dåligt väder så vi hade det bra :) Vad mysigt åka bara syrran och du... åh... jag saknar dig... när kan jag komma upp? Puss

Postat av: Natta

vilka underbara bilder :D jag vill tillbaka till Paris. måste säga att det var inte dåligt gjort av er att gå :D Paris är inte direkt litet hehe

2008-01-30 @ 18:29:19
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback