Gos med Tom...

Tom är världens gosigaste katt, tror jag. 

När han inte ballar ur totalt och leker som en galning ska han alltid gosa. När jag sitter vid datorn så ligger han på min arm (t.ex nu) och när jag går följer han efter. Till och med på toa följer han efter. Då gäller det att stänga dörren snabbt för annars springer han in. Sitter man då på toa hoppar han upp på den - medan man sitter där!!!

Ett par rymningsförsök har han gjort nu också, ända upp till 4:e våningen kom han en gång (vi bor längst ner).



Kommentarer
Postat av: Denise

Inte ska du väl banta heller, det är bara snyggt med former har jag insett på senaste tiden, så min bantning har lagt på hyllan :)

Postat av: Denise

Okej då förstår jag :) Ja det är jobbigt när man har en vikt som man inte känner sig hemma i, man ska vara sig själv :)

2008-12-03 @ 23:08:22
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback