Ansiktsbehandling

På måndag ska jag gå på ansiktsbehandling här, det var nån finish kupong (man skulle klippa ut en kupong, spara kvittot, skriva ut någonting och fylla i) man skickade in och tydligen hade jag tur som fick erbjudande i min stad /det är massa som har klagat). Men jag ska i alla fall få gå gratis - för att jag köpte ett paket med disktabletter - dagarna efter att vi köpt vår diskmaskin.

Jag ska lägga till 100:- för då fick man ögonbrynsplockning och porutömning också. Hade det bara varit ögonbrynsplockning hade jag skitit i det - men porutömning... det låter verkligen som att jag kommer bli fräsch då!!!



Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad gullig du är, och kul att du vill vara med och tävla :)

Jag vill också ha ansiktsbehandling, man känner sig som ny efteråt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback