Stockholm

Imorgon åker jag, Johannes och hans mamma Maria upp till Stockholm. Förhoppningsvis är det sol i Stockholm imorgon för då kommer vi bara ta det lugnt och äta glass, dricka öl/cola och mysa i solen. Sedan kommer vi möta upp min pappa Carl-Gustaf (a.k.a Gusse, Gus, Carl och Kungen av Garaget) och äta middag.

19.30 är det sedan dags för Mark Knopfler. Marias favorit! Vi gav henne biljetter i julklapp och nu är det äntligen dags. Själv har jag inte lyssnat så mycket på MK, men jag gillar låtarna
Sultans of Swing och Walk of Life så jag hoppas att han spelar dem :) När konserten är slut åker vi hem till pappa och sussar.

Gud vad mysigt!

På torsdag åker vi hem igen :)

Mark Knopfler Tickets

Kommentarer
Postat av: Marie

Mysigt med utflykt =)

Postat av: Rebecca

Globen? Eller Hovet`?

2008-04-22 @ 21:19:54
URL: http://rebcca.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback